შთაგონება აერთიანებს სამ საკვანძო კომპონენტს — რისთვის?», «მინდა» და «უნდა» | Jolo.ge


შთაგონება აერთიანებს სამ საკვანძო კომპონენტს — რისთვის?», «მინდა» და «უნდა»

შთაგონება აერთიანებს სამ საკვანძო კომპონენტს — რისთვის?», «მინდა» და «უნდა»

გამოცდილება და მიკროსკოპული დაკვირვება გვიჩვენებს, რომ ადამიანებს [აღიარებენ ისინი ამას თუ არა] ძალიან უნდათ შემოსავლების გაზრდა!

ყველას უნდა მეტი ფული… მათ შორის შენც!

მაგრამ ფულის გამომუშავება და რაც მთავარია ზრდა, ხდება კონკრეტული მოქმედებით, რომელიც, პირველ რიგში, მიმართულია — შიგნით, ანუ საკუთარ თავზე, მეორე რიგში კი — გარეთ, ანუ საზოგადოებაზე.

აი, სწორედ აქ იწყება მთავარი ეგზოტიკა…

როგორც კი საქმე მიდის მოქმედებამდე, ხოლო ეს მოქმედება უნდა იყოს ხანგრძლივი, საქმეში ერთვება შთაგონებისა და მოტივაციის თემაც.

შენ ალბათ გაგონილი გექნება ბრიუს ლის სიტყვები:

«მე არ მეშინია ადამიანის, რომელიც ათი ათას სხვადასხვა დარტყმას სწავლობს, მაგრამ ძალიან მეშინია ადამიანის, რომელიც ერთ დარტყმას ათი ათასჯერ იმეორებს!»

ჰოდა, იმისათვის, რომ ურტყა ერთ წერტილში და უმრავლესობის მსგავსად «თითი არ მოკაკვო», საჭიროა შთაგონება.

შთაგონება აერთიანებს სამ საკვანძო კომპონენტს — რისთვის?», «მინდა» და «უნდა».

მოტივაციის საიდუმლო იმაშია, რომ გაიგო რა «უნდა» გააკეთო, აღმოაჩინო მასში სიღრმისეული პასუხი კითხვაზე «რისთვის?» და სიამოვნებით გადაიყვანო ის, «მინდა»-ს კატეგორიაში.

ავტორი: გიორგი თვალაძე

ნანახია:(192)-ჯერ


Comments

comments



Related Articles

არიან ადამიანები, რომლებსაც მოაქვთ ბედნიერება

არიან ადამიანები, რომლებსაც მოაქვთ ბედნიერება თუ ღრმად დააკვირდებით ადამიანს, მოუსმენთ გააზრებულად, გაანალიზებთ მის ქმედებებს, შეხედულებებს, თვისებებს და დამოკიდებულებას სხვა ადამიანების


სად არის გამოსავალი? — შინაგანი ძალის საიდუმლო

სიყვარული და სულერი სიმშვიდე განუყოფელია. სიყვარული არ ნიშნავს მარტო — გიყვარდეს ვიღაც. სიყვარული სამყაროსთან, უპირველეს ყოვლისა კი საკუთარ თავთან ჰარმონიაში ყოფნაა,


საუკეთესო სტრატეგიები სწორი მარკეტინგისთვის…

ტექნოლოგიების განვითარებასთან ერთად მარკეტინგის სტრატეგიები იცვლება. სულაც არაა მარტივი სწორად გამოიცნო რისი გაკეთება სჯობს კონკრეტულ მომენტში, თუმცა არიან ადამიანები, რომელთაც


No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*