ფინანსური კეთილდღეობა და ხანგრძლივი სიყვარული | Jolo.ge


ფინანსური კეთილდღეობა და ხანგრძლივი სიყვარული

ფინანსური კეთილდღეობა და ხანგრძლივი სიყვარული

ფინანსურად ძლიერი ადამიანები სიყვარულშიც წარმატებულები არიან. ხშირად გვესმის, რომ სადაც სიყვარულია, იქ ფინანსური საკითხები ნაკლებად მნიშვნელოვანია, თუმცა ფაქტია, რომ ოჯახში ფინანსური პრობლემები სერიოზულ კრიზისს ქმნის.

 

ფედერალური სარეზერვო ფონდის მიერ ჩატარებული კვლევის თანახმად ადამიანებს, რომლებსაც კარგი შემოსავალი აქვთ, გაცილებით მეტი შანსი აქვთ ხანგრძლივი და წარმატებული სიყვარული იპოვნონ. წყვილების უმრავლესობა კი, რომლებიც სერიოზულ კრიზისს განიცდიან ურთიერთობას დაახლოებით 5 წელიწადში ასრულებს.

 

საქმე ის გახლავთ, რომ როდესაც წყვილში ერთი მხარე ფინანსურად არც ისე ძლიერია უწევს მეორე მხარის ინტერესები გაითვალისწინოს და თავი დაჩაგრულად იგრძნოს, ეს კი დროთა განმავლობაში ურთიერთობის კრიზისს იწვევს.

 

როდესაც ადამიანი ახერხებს საკუთარი საჭიროებები თავად უზრუნველყოს მას დაცულობის შეგრძნება უმძაფრდება, ხოლო როდესაც ამას ვერ ახერხებს და პარტნიორზეა დამოკიდებული საპირისპირო გრძნობებ აწუხებს.

 

ფინანსური კრიზისი ინტიმურ ურთიერთობაზეც აისახება, რადგან თუ ოჯახს თავის შენახვა უჭირს სექსუალური საკითხები მათთვის მეორეხარისხოვანი ხდება და მთლიანად მომავლის უზრუნველყოფაზე არიან გადართულნი.

ნანახია:(1846)-ჯერ


Comments

comments



Related Articles

სამყაროს გაუმჯობესების 5 გზა მაჰათმა განდისგან

განდი…  მიუხედავად იმისა, რომ ის საკმაოდ თავმდაბალი და აღნაგობით პატარა ადამიანი იყო, მან რეალურად შეძლო სამყაროს შეცვლა უკეთესობისკენ. ზუსტადაც რომ


გონების სიმშვიდე (ბუდა)

ერთხელ ბუდა თავის მიმდევრებთან ერთად ერთი ქალაქიდან მეორე ქალაქისკენ მიდიოდა. ძალიან ცხელოდა და მათი გზიდან არც ისე შორს ერთი პატარა


„ვალი” თავისთავში ანაზღაურების აუცილებლობასაც გულისხმობს“ — ოთარ ჭილაძე

«ხიზანის ბუნება ხომ ასეთია. ის, რა თქმა უნდა, მადლობელია, პური რომ გაუყავი, ჭერქვეშ რომ შეიფარე, ცეცხლთან ადგილი რომ გამოუნახე, მაგრამ


No comments

Write a comment
No Comments Yet! You can be first to comment this post!

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*